wtorek, 8 września 2015

Telewizyjny debiut

Odebrałam dziś telefon z Fundacji z pytaniem, czy mogą udostępnić kontakt do nas dziennikarzowi z TVP Kielce, który chciałby porozmawiać z którymś z rodziców. Po chwili wahania (sporą mam do mediów awersję) zgodziłam się.
Pan Dziennikarz zadzwonił chwilę później. Okazało się, że w województwie świętokrzyskim zebrano w tym roku rekordową kwotę z 1% podatku i chciałby dowiedzieć się na co takie rodziny jak nasza te pieniądze przeznaczają i w jaki sposób promowaliśmy Krzysiową zbiórkę. Jasne. Chętnie. Zgodziłam się od razu, po czym usłyszałam, że będą u mnie z kolegą i kamerą za godzinę. Za godzinę!!!? Zdążyłam tylko szybko ogarnąć mieszkanie i umalować rzęsy. Na fryzurę czasu już nie starczyło.
W odpowiedzi na zadawane pytania dostałam z nerwów słowotoku i przez 15 minut opowiedziałam prawie całą naszą historię. Na szczęście na antenę poszło tylko jedno zdanie.
Krzysiek strzelił focha i uraczył Panów niezwykle smutnym spojrzeniem. Generalnie licho nam wyszło nasze pierwsze wystąpienie w telewizji :D

Jeśli zaś chodzi o 1% (bo wiele osób mnie pyta) to jeszcze nie wiemy, jaką kwotę udało nam się zebrać. Pieniądze księgowane są na subkontach podopiecznych Fundacji na przełomie października i listopada. Nie ukrywam, że czekamy na tę informację z niecierpliwością. Mamy nadzieję, że uda nam się zabezpieczyć wydatki związane z rehabilitacją i pielęgnacją Krzysia na cały przyszły rok a oprócz tego przynajmniej częściowo sfinansować zakup kilku potrzebnych rzeczy (np. fotelika samochodowego, łóżka rehabilitacyjnego, podjazdu na balkon).
Po raz kolejny dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się w rozliczeniu podatkowym wpisać dane Krzysia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz